Ik hou van Merken.

INSPIRATIE VOOR MERKLIEFHEBBERS

Arjan Kapteijns

Cases

Acts not ads!

Rock meets Soul to celebrate diversity

We brachten Alain ‘Soul’ Clark en Jacqueline ‘Rock’ Govaert bij elkaar om samen een bijzonder duet te maken. Dit als ultieme verbeelding van het organiserende idee: Diversiteit Inspireert. Want SENSEO© drinkers kunnen uit bijna 20 verschillende koffie smaken kiezen. De song werd echt uitgebracht op single, haalde de hitlijsten en vormde en passant ook de content voor een tv-commercial. Op 10jaar.senseo.nl konden fans de unieke en authentieke beelden van de samenwerking en de videoclip bekijken en zélf een duet opnemen met Alain of Jacqueline. Door de videoclip te delen via sociale netwerken maakten deelnemers kans op een iPad. En ook op de winkelvloer maakte je kans op een iPad door het kopen van 2 pakken Senseo koffiepads. Meer dan 900.000 pakken vlogen in no time de winkel uit.

Bureau: Saatchi & Saatchi | Leo Burnett

Connect with Arjan Kapteijns

  • Linkedin
  • Twitter
  • Mail

Latest Tweet


Gerelateerde artikelen